ОШ "БИСА СИМИЋ" Велика Крсна
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Контакт
  • Обавештења за родитеље
  • Важна документа
  • Шк. програм

Мени

  • Почетна
  • Запослени
  • Организација рада
  • Вести из школе
  • Активности школе
  • Настава
  • Продужени боравак
  • Стручна усавршавања наставника
  • Архива
  • Видео

Летопис

    Библиотека

    • Правилник
    • Радмило Петровић
    • Добро дошли
    • Као каталог...

    ФБ страница

    Facebook Logo - Free Vectors & PSDs to Download

    ЕсДневник

     


    Календар

    Децембар 2025
    НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
    123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031


    Анкета

    Како Вам се допада нови изглед школског сајта ?

    Веома ми се допада
    Просечан изглед
    Не допада ми се, треба га мењати


    Резултати

    Банери


    О нама









    Претрага




    Редакција школског сајта

    __________________________________

    Дубравка Живојиновић
    проф. информатике и рачунарства

    Љиљана Марјацић
    проф. енглеског језика и књижевности

    Марија Ђукић
    проф. разредне наставе

    Тања Вићовац Ћертић
    мастер библиотекар-информатичар

    __________________________________


     

    ИЗВЕШТАЈ О САМОВРЕДНОВАЊУ РАДА ШКОЛЕ школске 2023/24. године

    ОШ''Биса Симић''
    Велика Крсна
    Датум:27.12.2023.
    Број:648/2
    ИЗВЕШТАЈ  О САМОВРЕДНОВАЊУ РАДА ШКОЛЕ
    школске  2023/24. године
     
    ШКОЛА: ОШ `` Биса Симић``- Велика Крсна
    ОПШТИНА: Младеновац
     

     
    1. САСТАВ ШКОЛСКОГ ТИМА
     
    ИМЕ И ПРЕЗИМЕ, ЗВАЊЕ
    1. Љиљана  Вићовац - директор школе
    2. Љиљана Марјацић- професор енглеског језика- руководилац тима
    3. Aна Терзић- професор разредне наставе
    4. Данијела Павловић- професор разредне наставе
    5. Марија Ђукић- професор разредне наставе
    6. Јелена Мишковић- педагог
    7. Ирена Василић- професор биологије
    8. Драгана Арсић- професор географије
    9. Дубравка Живојиновић-наставник информатике
    10. Снежана Вићовац -Представник Школског одбора
    11. Јована Милојевић -Представник ђачког парламента:
    10. Снежана Вићовац - Представник Савета родитеља:
    2. КО ЈЕ У ШКОЛИ КОРДИНИРАО РАД ТИМА? Љиљана Марјацић- професор енглеског језика
     
    ШКОЛСКА ГОДИНА   -  Прво полугодиште   2023/24.
     
    КЉУЧНА ОБЛАСТ       -   ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА и ЕТОС    
     
    ОЦЕНА КРИТЕРИЈУМ
    4 Уколико је  остварено више од 90% свих стандарда укључујући 100% стандарда који су кључни за вредновање.
    3 Уколико је  остварено више од 80% свих стандарда укључујући 90% стандарда који су кључни за вредновање.
    2 Уколико је  остварено више од 50% свих стандарда укључујући 80% стандарда који су кључни за вредновање.
    1 Уколико је  остварено више од 30% свих стандарда укључујући 50% стандарда који су кључни за вредновање.
                                                                                       
    Детаљи о реализацији самовредновања
    Питање Коментари
    1.КАДА ЈЕ РЕАЛИЗАЦИЈА ПОЧЕЛА?
    КАДА СЕ ЗАВРШИЛА?
    Октобар  2023.-децембар 2023.
     
    2.КОЈУ КЉУЧНУ ОБЛАСТ СТЕ ВРЕДНОВАЛИ? 4. ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА и
    5. ЕТОС
    3.КОЈА ПОДРУЧЈА ВРЕДНОВАЊА, У ОКВИРУ ИЗАБРАНЕ КЉУЧНЕ ОБЛАСТИ , СТЕ ВРЕДНОВАЛИ? 4. ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
    4.1. У школи функционише систем пружања подршке свим ученицима
    4.2. У школи се подстиче лични, професионални и социjални развоj ученика.
    4.3. У школи функционише систем подршке ученицима из осетљивих група и ученицима
    5. ЕТОС
    5.1. Успостављени су добри међуљудски односи
    5.2. Резултати ученика и наставника се подржаваjу и промовишу
    5.3. У школи функционише систем заштите од насиља.
    5.4. У школи jе развиjена сарадња на свим нивоима            
    4. КОЈЕ СТЕ ИНСТРУМЕНТЕ КОРИСТИЛИ ?  
    - Google - Упитник (Анкета)
     
    Детаљи о предузетим активностима током самовредновања
    Питање Коментари
    1. Опишите фазе самовредновања и њихово трајање у вашој школи ( избор подручја вредновања, избор учесника, величина узорка, избор инструмената, доношење закључака,...)
     
    1. полугодиште:
    -У августу 2023. године урађен је план активности тима и извршена подела задатака члановима тима према плану активности;
    -У складу са Смерницама Министарства просвете планирано је да се за 1. полугодиште вреднују области Подршка ученицима и Етос
    -  На првом састанку тима у септембру је договорено да се инструменти прилагоде и да се свим испитаницима упути Гугл упитник
    -Узорак су чинили: наставници сви чланови наст.већа;родитељи:по 5 из сваког одељења је попуњавало упитник; и ученици од 2. до 8. разреда
    - Планиранojeда се анкетиирање реализује током  октобра  2023.г.
    - Анализа добијених одговора извршена је у новембру 2023. године
    - У новембру месецу су сви чланови Н.Већа упознати са Анализом успеха ученика на завршном испиту у јуну 2023. године, од стране ЗУОВа, која се чува у архиви Тима за самовредновање
    - Резултати су сумирани и дефинисан Извештај у децембру 2023. године.
    -Реализовано је 4 састанка Тима у току 1. полугодишта 2023/24. године.
    - Извештај о самовредновању у првом полугодишту је сачињен  у децембру 2024. и представљен члановима Наставничког већа.
    2. Да ли је процес самовредновања укључио посматрање часова? Ако јесте молимо вас да кратко опишете предузете активности НИЈЕ било предвиђено планом самовредновања анализирати часове
    У 1. полугодишту школске 2023/24:
    - Директор и педагогсудефинисали план посете часовима за Октобар и новембар 2023., али то није био предмет самовредновања рада школе.
    - Урађен је и полугодишњи  извештај педагога о посећеним часовима.
    3. Наведите учеснике који су укључени у процес самовредновања - Наставници
    - Ученици
    -Родитељи
     
    Утицај самовредновања
    Питање Коментари
    1. Које је јаке стране процес самовредновања идентификовао?
    ( наведите оне показатеље у којима сте проценили да је ваша школа јака)
    Показатељи који су присутни/остварениу оквиру Подршке ученицима:
    - У школи фунционише систем подршке  свим ученицима
    - У школи се подстиче лични, професионални и социjални развоj ученика
    -У школи фунционише систем подршке ученицима из осетљивих група
    Показатељи који су присутни/остварениу оквиру области ЕТОС:
    -Успостављени су добри међуљудски односи
    -Резултати ученика и наставника се подржаваjу и промовишу
    -У школи функционише систем заштите од насиља
    -У школиjеразвиjенасарадњанасвимнивоима
     
    2. Које су области које треба побољшати?
    ( наведите показатеље)
    Показатељи који су у мањој мери присутни у оквиру Подршке ученицима:
    -потребно је унапредити подршку ученицима на преласку из једног у други циклус;
    -потребно је активније се ангажовати на укључивању релевантних институција у пружању подршке ученицима;
    -потребно је развијати програме рада са ученицима који имају изражене таленте према одређеним областима;
    -потребно је веће ангажовање свих ученика у наставном процесу;
    Показатељи који су присутни/остварениу оквиру области ЕТОС:
    -потребно је у већој мери испитати мишљење ученичког парламента
    -потребно је указивати на мере подршке иновацијама наставника и стручних сарадника школе
    - потребно је вредновати показатељ ''Школа jе центар иновациjа и васпитно-образовне изузетности''
    3. Које активности ћете предузети за побољшање уочених слабости? Мерезапобољшањерада
    1.  Дефинисати активности за укључивање свих ученика у наставни процес
    2. Дефинисати мере за подршку ученицима при преласку из једног у други циклус
    3.Укључивати релевантне институције и поједнице у рад са ученицима из осетљивих група
    4. Подстицати ученике у оквиру настаног процеса да развијају своје таленте и способности;
    5. Потребно је разрадити план подршке прилагођавања нових ученика на школску средину;
    6. Потребно је укључити родитеље у поступке превенције насиља
    7. потребно је активније ангажовати ученике са сметљама уу развоју у свим активностима у школи
    4. Какав је утицај процес самовредновања имао на остале учеснике?
     ( који нису чланови тима)
    Већина наставника је отворена и заинтересована за сарадњу.Учешће у поступку самовредновања је допринело да сви актери школског живота буду уважени. Реализација поступка самовредновања допринела је и остваривању неких аспеката Развојног плана школе.
    5. Опишите своје искуство као тима у спровођењу самовредновања
     
    Позитивна искуства
    Самовредновање омогућава да се реалније сагледају сви аспекти живота и рада у школи, а тиме је олакшан утицај на оне сегменте које треба поправити.
    Негативна искуства
    Тим за самовредновање није у могућности да се чешће састаје  због  својих основних радних обавеза и рада чланова тима у више школа.
     
     
    Наредни кораци
    Питање Коментари
    1.Шта ћете следеће самовредновати? - Подршка ученицима и Етос (Аспекти који нису до сада узети у обзир, мишљење Ученичког Парламента)
    -Пружање подршке ученицима где школа предузима различите активности у сарадњи са релевантним институциjама и поjединцима.
    -  Успостављање механизма за идентификациjу ученика са изузетним способностима и стварање услова за њихово напредовање (акцелерациjа; обогаћивање програма).
    - Пружање подршке ученицима са изузетним способностима у редовној настави
    - Пружање подршке раду Ученичког парламента и других ученичких тимова (из угла ученика,  наставника и родитеља)
    - Успостављање и развијање сарадње на свим нивоима у школи(из угла ученика,  наставника и родитеља)
    - Промовисати школукао центар иновациjа и васпитно-образовну институцију одизузетне важности(из угла ученика,  наставника и родитеља)
    - Учествовање ученика са сметњамау у развоју, инвалидитетом (уколико их има) у различитим активностима (из угла ученика,  наставника и родитеља)
    -  Организовање  активности за запослене у школи које су директно усмерене на превенцију насиља  (из угла ученика,  наставника и родитеља)
    - Разрадити поступке прилагођавањаза новопридошле  ученике и запослене у школи и применитиу новој школској средини(из угла ученика и родитеља)
    -У школи је развијена сарадња на свим нивоима (из угла ученика и наставника)
     
    2.Моломо вас да дате додатне коментаре на било који аспект процеса самовредновања. - Приликом анкетирања ученика и родитеља бити што прецизнији у постављању питања (формулисати питања без уопштавања и са што више конкретних примера и објашњења)
    - По потреби направити различите анкете за ученике различитог узраста у школи
     
     
     
    3. Предложите начине на које вам просветни саветници из Школске управе могу бити подршка у самовредновању. - Потребне су информације о инструментима који су се показали успешним у процесу самовредновања, као и
    - Информације о интересантним примерима из праксе самовредновања других школа.
    -Тим школе учествује у обуци Селфи самовредновање рада школе.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    СТАНДАРДИ ЗА ОБЛАСТ КВАЛИТЕТА ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА:
     
     
    4.1. У школи функционише систем пружања подршке свим ученицима
     
      ОЦЕНА  КВАЛИТЕТА: 4
     

     
     
    4.2.  У школи се подстиче лични, професионални и социjални развоj ученика.
    ОЦЕНА КВАЛИТЕТА: 4
     

     
     
     
     
    4.3. У школи функционише систем подршке ученицима из осетљивих група и ученицима са
    изузетним способностима
     
    ОЦЕНА  КВАЛИТЕТА: 3


     
     
    ОЦЕНА НИВОА КВАЛИТЕТА - 4
    у областиПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
      
     

                                                                                                    
     
     
     
    СТАНДАРДИ ЗА ОБЛАСТ КВАЛИТЕТА ЕТОС :
     
    5.1. Успостављени су добри међуљудски односи
     
    ОЦЕНА КВАЛИТЕТА: 4

     
     
    5.2. Резултати ученика и наставника се подржаваjу и промовишу.
     
    ОЦЕНА КВАЛИТЕТА: 4

    5.3. У школи функционише систем заштите од насиља
     
    ОЦЕНА  КВАЛИТЕТА: 4

     
    5.4.  Стандард укључује само наставнике.

    ОЦЕНА НИВОА КВАЛИТЕТА - 4
    у областиЕТОС
     
      
     
     

    Љиљана Марјацић
    ____________________________________________
    координатор  тима за самовредновање рада школе

    Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
    Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај