ОШ "БИСА СИМИЋ" Велика Крсна
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ
  • Почетна
  • О школи
  • Галерија
  • Контакт
  • Обавештења за родитеље
  • Важна документа
  • Шк. програм

Мени

  • Почетна
  • Запослени
  • Организација рада
  • Вести из школе
  • Активности школе
  • Настава
  • Продужени боравак
  • Стручна усавршавања наставника
  • Архива
  • Видео

Летопис

    Библиотека

    • Правилник
    • Радмило Петровић
    • Добро дошли
    • Као каталог...

    ФБ страница

    Facebook Logo - Free Vectors & PSDs to Download

    ЕсДневник

     


    Календар

    Мај 2025
    НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
    123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031


    Анкета

    Како Вам се допада нови изглед школског сајта ?

    Веома ми се допада
    Просечан изглед
    Не допада ми се, треба га мењати


    Резултати

    Банери


    О нама









    Претрага




    Редакција школског сајта

    __________________________________

    Дубравка Живојиновић
    проф. информатике и рачунарства

    Љиљана Марјацић
    проф. енглеског језика и књижевности

    Марија Ђукић
    проф. разредне наставе

    Тања Вићовац Ћертић
    мастер библиотекар-информатичар

    __________________________________


     

    Извештај о раду директора


     

    ГОДИШЊИ ИЗВЕШТАЈ О РАДУ ДИРЕКТОРА ШКОЛЕ

     У ШКОЛСКОЈ 2022/23. ГОДИНИ
     

                                           
     
    I     МАТЕРИЈАЛНО-ТЕХНИЧКИ УСЛОВИ РАДА ШКОЛЕ
     
         Редовна настава у школској 2015/2016. години почела је 1. септембра 2015. године, по школском календару уз претходно стварање услова за почетак рада, по утврђеном распореду за све разреде и пријемом ученика првог разреда.
    Пре 6 година школа је опремљена новим намештајем и неким наставним средствима, чиме су се стекли материјално-технички услови за побољшање квалитета наставе.
    Набављени су дневници рада за сва одељења нижих и виших разреда, матичне књиге за први и други циклус, извршена је дистрибуција уџбеника и лектире који су наручени преко школе у претплати.
    Школа се обратила Градскм секретаријату за образовање са Захтевом да се покрене јавна набавка мале вредности ради увођења грејања анекса уз фискултурну салу, који се користи као свечана сала,са бином, тако да би се ту одржавале и ђачке приредбе.Такође смо тражили делимичну измену кровног покривача, пошто  после обилнијих киша долази до влажења зидова на спрату. Наишли смо на разумевање, расписана је јавна набавка , изабран најбољи понуђач и радови су завршени крајем децембра 2012. године.
    Такође, школа је у току школске 2015/2016. године од Градске општине Младеновац обезбедила средства за хитну санацију тоалета, постављање видео надзора са 12 камера и прављење стазе од бехатон плоча. Средствима Градског секретаријата за образовање и дечју заштиту изведени су радови на централном грејању и реконструкцији алуминијсмске столарије. Поред тога, извршена је и санација фасаде анекса, олука и крова на фискултурној сали, као и постављање комплетно нове паничне расвете. У сарадњи са родитељима је уређено школско двориште, а ученици су осликали мурале на фасади школе и у дворишту. Од стране Путева Србије је постављена хоризонтална и вертикална сигнализација. Од рачунарске опреме, школа је набавила два штампача марке HP ознаке P1102 LaserJet.
    Наставна средства која је  школа поседовала на почетку школске године:
    Захваљујући министарству за комуникације школа је у мају 2011. године добила дигиталну учионицу са 30 монитора повезаних за 3 рачунара и са једним рачунаром за професора информатике. Тако су се стекли услови за квалитетно извођење наставе из информатике, што је већ годинама омиљени изборни предмет међу ученицима наше школе. Од ове школске године су у власништву школе.
    Поред дигиталне учионице , школа поседује још:
    1.      7 рачунара Пентиум 1 и 2 који се налазе у учионицама млађих разреда
    2.      2 телевизора
    3.      3 касетофона
    4.      3 МП3 плејера
    5.      1 разглас
    6.      6 штампача
    7.      1 видео рекордер
    8.      2 ДВД плејера
    9.      10 белих табли (поред класичних)
    10.  бежични интернет
    11.  3 комплета прибора за математику
    12.  ЦД-ове за све предмете
     
    II  ПЛАНИРАЊЕ, ОРГАНИЗОВАЊЕ И ОСТВАРИВАЊЕ ПРОГРАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА
     
    Програм рада школе заснован је на Закону о основама система образовања и васпитања и Закону о основној школи, и садржи све битне елементе за успешну реализацију свих видова рада предвиђених за основну школу.
    На почетку школске године наставници, стручни сарадници и директор школе, благовремено су испланирали, месечни и годишњи програм рада. Током првог полугодишта школске 2015/2016. године, континуирано, директор, тим за самовредновање и стручни сарадници пратили су и вредновали реализацију и организацију рада у сарадањи са стручним органима школе: Наставничким  већем, Стручним већима школе, Одељењским већима, Педагошким колегијумом, као и Школским одбором и Саветом родитеља, инспекцијском службом Градског секретаријата  за образовање и саветницима Министарства просвете Школске управе Београда.
               На крају сваког класификационог периода вршена је анализа успеха и владања ученика, реализација свих видова наставе ваннаставних активности, и доношене адекватне мере за побољшање успеха ученика и квалитета наставе, а Извештај о успеху и владању ученика, разматран је и на Школском одбору и на Савету родитеља.
              Стручна већа су са директором школе анализирала организацију наставе, предузимала мере за уједначавање критеријума оцењивања ученика и утврђивала ниво захтева за ученике који заостају у праћењу наставе и савладавању наставног градива.
               Наставничко веће и директор школе, као највиши стручни орган школе, обједињавали су рад свих осталих стручних већа школе и доношене су све потребне мере и одлуке у циљу унапређења образовања и васпитања у нашој школи.
    Посећени су часови редовне наставе, активно је учествовано у праћењу реализације ваннаставних активности, односно рађено је на реализацији програма рада директора и Годишњег програма рада школе.
    Педагошка документација је уредно вођена.
    Адаптацијом и санацијом матичне школе, опремањем школе комплетним намештајем и делом наставних средстава створени су оптимални материјално – технички услови за побољшање квалитета наставе.
                                                                                                                                             
     
    III  ОСИГУРАЊЕ КВАЛИТЕТА И УНАПРЕЂИВАЊЕ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГРАДА
     
    На седницама Наставничког већа, Педагошког колегијума, Стручних већа, Савета родитеља, Школског одбора, Тима за самовредновање школе, Тима за развој школског програма и за школско развојно планирање, континуирано се разматрао квалитет  образовно-васпитног рада у школи и доношене мере за унапређење наставног процеса.
                За осигурање квалитета посебно су били значајни напори школских тимова за самовредновање, за развој школског програма и за школско развојно планирање да заједно са представницима Савета родитеља и Школског одбора допринесу  осигурању и побољшању образовно-васпитног рада школе.
                Такође на састанцима са представницима Школске управе Београда, директори школа су упознавали просветне саветнике са актуелним збивањима у школи и добијали инструкције за даљи рад на унапређењу рада школе о чему су извештавали просветне саветнике и начелнка школске управе.
     
     
     
     
    IV  ОСТВАРИВАЊЕ РАЗВОЈНОГ ПЛАНА УСТАНОВЕ
     
     
    Ø  ПОВЕЋАЊЕ НИВОА ПРОФЕСИОНАЛНИХ КОМПЕТЕНЦИЈА НАСТАВНИКА
     
                        У току школске 2015/2016. године наставници и стручни сарадници присуствовали су следећим семинарима:
                У сарадњи са О.Ш. „Бора Лазић“ из Влашке, школа је организовала семинар: „МУЛТИ МЕДИЈАЛНИ САДРЖАЈИ У ФУНКЦИЈИ ОБРАЗОВАЊА“ (24 сати, присуствовало је 18 наставника).
                Такође у сарадњи са О.Ш. „Бора Лазић“ из Влашке, школа је организовала семинар: „ДИФЕРЕНЦИРАНА НАСТАВА“ (8 сати, присуствовало је 15 наставника).
                У сарадњи са О.Ш. „Бора Лазић“ из Влашке, школа је организовала и семинар: „ОЦЕНА, САМОПРОЦЕНА И ФОРМАТИВНО ОЦЕЊИВАЊЕ“ (8 сати, присуствовало је 14 наставника).
                Реализована је и Стручна трибина „Професионални развој запослених у образовању-30.10.2015.године.у Смедеревској Паланци (присуствовсло 5 учитеља)
    Зимски сусрети учитеља „Угледни час“- одржани 23.01.2016.год. у Смедеревској Паланци (присуствовало 5 учитеља и 1 наставник).
                Поред наведених групних семинара, наставници су индвидуално похађали семинаре из својих стручних области. Детаљан списак семинара је приказан у Годишњем извештају о раду школе.
     
     ПОДИЗАЊЕ КВАЛИТЕТА НАСТАВЕ УВОЂЕЊЕМ САВРЕМЕНИХ МЕТОДА И ОБЛИКА РАДА И НАСТАВНИХ СРЕДСТАВА
     
    У оквиру рада Стручних већа одржан је отворен час:
    У 2/1 2 часа из математике код учитељице Милине Перић, један час је са применом знања са семинара.
    У 4/1 одржан час из Ликовне културе-рад у пару код учитељице Драгане Обрадовић.
    У 3/1 одржан час из српског језика код учитељице Драгане Гајић.
    У вишим разредима одржан је отворен час из математике,са применом инклузије, у 6/2, код наставнице Катарине Јовановић. У 8/1, код наставнице Александре Ковачевић, одржан је отворени час енглеског језика са применом знања са семинара „Мултимедијални садржаји у функцији образовања“, а у истом одељењу наставник немачког језика, Бојан Филиповић, одржао је отворени час са темом екологије. Наставница енглеског језика, Александра Ковачевић, у сарадњи са учитељима Слободаном Гајићем, Милином Перић, Драганом Гајић и Драганом Обрадовић, одржала је тематски час ученицима нижих разреда са темом Ускрса (27.4.2016.), а истог дана је ученике 4/1 одељења водила и у стручну посету часу енглеског језика у О.Ш. „Момчило Живојиновић“. У одељењу 8/1 одржан је и угледни час и квиз из ТИО, код наставника Александра Савића. Наставница Жаклина Ђурић одржала је отворени час билогије у 8/1. Наставница географије, Драгана Арсић, одржала је два часа са применом знања са семинара – у 6/2 и у 7/1.
    Ради уједначавања критеријума оцењивања, у току првог полугодишта, договорено је (на седницама стручних органа), да сви наставници предметне и разредне наставе ускладе критеријум оцењивања са Правилником о оцењивању, и да до краја првог полугодишта сачине минимум захтева за оцену два (по предметима и разредима), као и да ученике упознају са њима, што је и учињено.
     
    3. ПОВЕЋАЊЕ КВАЛИТЕТА ЕВАЛУАЦИЈЕ УЧЕНИЧКИХ ПОСТИГНУЋА
     
                У оквиру рада Стручног већа за разредну наставу учитељица 2.разреда Милина Перић, 3.разреда Драгана Гајић и 4.разреда Драгана Обрадовић су израдиле тестове за полугодишњу проверу знања из предмета српски језик, математика и у  4. разреду природа и друштво. Циљ ових тестирања је вредновање квалитета наставе и процена остварености стандарда постигнућа на крају првог полугодишта.
                Ради провере постигнућа, педагог је урадила испитивање читања и писања ћирилице и латинице од 1.-4.разреда, а резултати су по одељењима дати сваком учитељу. Уопштене резултате и закључке, педагог је изнела на седници Стручног већа за разредну наставу и на седници Наставничког већа.
     
    4. ПОВЕЋАЊЕ СТЕПЕНА МОТИВИСАНОСТИ И ОДГОВОРНОСТИ УЧЕНИКА ЗА СОПСТВЕНО НАПРЕДОВАЊЕ
     
                У оквиру програма за подршку ученицима у процесу учења одељенске старешине, у сарадњи са педагогом, реализовали су радионице  „ Учење учења“ за ученике 6/2 разреда, наставница Александра Ковачевић.
    Одељенске старешине су у својим одељењима организовали помоћ успешних ученика онима који слабије напредују. Такође, они су обавестиле ученике о врстама подршке у учењу које пружа школа (допунска и додатна настава, рад са педагогом).
    Ради мотивисања ученика, педагог је направио ранг листе одељења старијих разреда по успеху ученика на класификационом периодима, и изложио их на огласним местима у школи.
    Од ове школске године свако одељење има своју учионицу коју сређује и улепшава, и на крају школске године изабрана је најуређенија учионица, а као награда ученици одељења 6/1 и 8/1 су ишли на једнодневни излет. На исти излет ишли су и ученици одељења 6/2, као победници такмичења за најбоље одељење по дисциплини.
    Одељенске старешине су организовали дружења и журке за ученике 7. и 8. разреда (29.12.2015.год.), рођенданска журка 2/1 и 6/2, квиз за ученике 4/1 разреда (30.12.2015.год.). Ученици одељења 6/1 и 6/2 су имали рођенданске журке и у другом полугодишту (3.6.2016.), а сви ученици су присуствовали прослави краја школске године (14.6.2016.).
     
    5. ПОВЕЋАЊЕ НИВОА БЕЗБЕДНОСТИ УЧЕНИКА У ШКОЛИ
     
    Ради повећања нивоа безбедности ученика у школи и боље дисциплине, током првог поугодишта се састајао Тим за заштиту ученика од насиља, анализирао актуелна дешавања и доносио адекватне мере.
    У 8/1 разреду наставница Биљана Некић реализовала на часу грађанског васпитања радионицу „Учионица без насиља“.
    Ученички парламент са педагогом и наставницом Александром Ковачевић испитали помоћу анкете присутност вршњачког насиља међу ученицима старијих разреда.
    Ради веће безбедности ученика, ту је  „Поверљива кућица“ за пријављивање насиља међу ученицима и давање предлога ученика за побољшање образовно-васпитног рада. Такође у првом полугодишту постављен је видео надзор унутар школе и у школском дворишту. То је допринело побољшању дисциплине међу ученицима.
    Правилник о понашању ученика у школи је урађен и налази се у свакој учионици.
    Такође, на захтев школе, а у сарадњи са Путевим Србије, постављена је хоризонтална и вертикална сигнализација како би се повећала безбедност ученика у саобраћају.
     
    6. ВЕЋА ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА У ПРОЦЕСУ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ОРЈЕНТАЦИЈЕ
     
    * Програм професионалне орјентације заученике 7. и 8. разреда реализован је у другом полугодишту школске 2015/2016. год. Ученици наведених разреда су са разредним старешинама посетили Сајам образовања, а током ЧОС - ова су обрађене радионице из плана професионалне оријентације.
     
    УНАПРЕЂЕЊЕ КУЛТУРНОГ ЖИВОТА ШКОЛЕ И СЕЛА КРОЗ  ОРГАНИЗОВАЊЕ РАЗЛИЧИТИХ ДЕШАВАЊА
           У току првог полугодишта ове школске године организована је  приредби за ученике и родитеље поводом пријема првака у “Дечји савез”,  на којој су ученици приказивали своја знања и умења  из различитих  области ( глума,   рецитовање, плес...).  Такође је одржана приредба и продајна изложба дечијих радова поводом прославе Нове године и приредба поводом Св. Саве школске славе. У другом полугодишту су организоване приредбе поводом Дана жена и Дана школе.
                                                                       
    V  ПЕДАГОШКО ИНСТРУКТИВНИ РАД, ПОСЕТЕ РЕДОВНИМ ЧАСОВИМА,
    СЛОБОДНИМ АКТИВНОСТИМА И ПРИСУСТВО ЧАСОВИМА  
                       
    УКУПАН БРОЈ ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА: 60  
    БРОЈ ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА РЕДОВНЕ НАСТАВЕ: 50  
    БРОЈ ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА ДОПУНСКЕ НАСТАВЕ: 2  
    БРОЈ ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА ДОДАТНЕ  НАСТАВЕ: 2  
     
     
     
     
       
    БРОЈ ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА ОДЕЉЕНСКЕ ЗАЈЕДНИЦЕ: 4  
    БРОЈ ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА ВАННАСТАВНИХ АКТИВНОСТИ: 2  
     
     
     
      РАЗЛОГ/ЦИЉ ПОСЕТЕ БРОЈ ЧАСОВА  
    1. РЕДОВАН, ПЛАНИРАН ОБИЛАЗАК 44  
    2. ПРИМЕДБЕ НА РАД НАСТАВНИКА 1  
    3. УВИД У РАД НОВОГ ЧЛАНА КОЛЕКТИВА 3  
    4. ПРАЋЕЊЕ РАДА ПРИПРАВНИКА 6  
    5. УГЛЕДНИ/ОГЛЕДНИ ЧАС 3  
    6. НАСТАВНИЦИ КОЈИ ПОСТИЖУ ИЗУЗЕТНЕ РЕЗУЛТАТЕ 3  
               
     
     
     
     
     
    ПРЕГЛЕД ПОСЕЋЕНИХ ЧАСОВА ПО ПРЕДМЕТИМА И РАЗРЕДИМА
     
    ПРЕДМЕТ/ АКТИВНОСТ ...
       РАЗРЕД И ОДЕЉЕЊЕ (уписати индекс одељења у одговарајућу ћелију)
    I II III IV V VI VII VIII
    Српски језик 1/1 2/1 3/1 4/1 5/1 6/1 7/1 8/1
    Енглески језик 1/1   3/1 4/1 5/1 6/2   8/1
    Немачки језик         5/1 6/1 7/1 8/1
    Ликовна култура       4/1       8/1
    Музичка култура     3/1       7/1  
    Историја         5/1 6/1   8/1
    Географија           6/1 7/1  
    Биологија         5/1     8/1
    Физика           6/2   8/1
    Хемија             7/1 8/1
    Математика 1/1 2/1 3/1 4/1 5/1 6/1 7/1 8/1
    Физичко васпитање         5/1 6/1    
    Техничко и информатичко образовање         5/1   7/1  
    Изабрани спорт           6/2   8/1
    Грађанско васпитање         5/1   7/1  
    Веронаука 1/1         6/2                
    Информатика         5/1     8/1      
    Природа и друштво       4/1        
    Свет око нас     3/1 4/1        
    Одељењска заједница   2/1   4/1 5/1 6/2    
     
     
    Сарадња и комуникација између ученика и наставника је коректна и одвија се уз међусобно разумевање и уважавање.Побољшање комуникације очигледно је после семинара ”Учионица добре воље-школски програм за конструктивно решавање сукоба”.Семинар су похађали сви наставници и стручни сарадници наше школе , а педагошки колегијум је тражио да се знања стечена на овом семинару примењују у настави, чиме је знатно побољшана комуникација наставника и ученика.
     
     
      Наставници се придржавају плана и програма и зацртаних циљева и задатака. Облици рада, наставне методе и наставна средства су добро изабрани и прилагођени условима рада. Фронтални облик рада који је раније био доминантан, и даље је заступљен али и други облици рада су веома присутни и прилагођени конкретним наставним јединицама.
       Простор, време и наставна средства се користе рационално.
     
    Већина наставника уме да зналачки мотивише ученике на рад  
      . Већина наставника диференцира питања и задатке према способностима и интересовањима ученика, охрабрује их , подржава и похваљује сваки правилан корак у њиховом раду. У школи се спроводи и спољна мотивација , тако што се на крају школске године најбоља одељења по успеху и владању награђују бесплатним једнодневним излетом, што је дало веома добре резултате. Наставници су спремни да прихвате и критичко мишљење ученика.
         
     
      Корелација се огледа у способности наставника да упути ученика на већ стечена знања из других предмета и да их имплементирају у нова знања. Већина наставника то зналачки ради, на састанцима стручних већа временски усклађују сродне теме и наставне јединице између различих предмета.
     
      Правилник о одговорностима и обавезама ученика , урађен је усвојен и истакнут у свакој учионици и на огласној табли.Одговорност ученика према учењу и школским обавезама умногоме зависи од родитељског васпитања и породице из које ученик потиче. Одељењске старешине на часовима одељењске заједнице и часовима одељењског старешине често указују ученицима на њихове обавезе према задацима које они ваља да испуне и покушавају да их мотивишу на различите начине.
     
      Традиционалне методе, којих се углавном придржавају наставници са великим радним искуством , полако уступају место активном учењу. Све чешће наставници који имају задовољавајућу информатичку писменост, упућују ученике да користе интернет, енциклопедије , медије и све оно што пружају савремена достигнућа науке и технике, да би задовољили своју знатижељу и дошли до одговора на питања која их интересују.
     
       
    • Потребно је омогућити наставницима посету акредитованим семинарима, онако како је и уређено“ Законом о основама система образовања и васпитања.“ У пракси се дешава да локална самоуправа не планира довољно средстава за реализацију семинара.
    • Омогућити свим школама одговарајућу информатичку опрему и континуиран приступ интернету.
    • Набавити савремена наставна средства, према нормативу
    • Опремити мултимедијалну учионицу потребним наставним средствима.
    • Обезбедити услове за примену информатичких технологја у предметној настави(бар једну мултимедијалну учиницу) .Омогућити ученицима и наставницима приступ интернету и едуковати их за примену у настави.
     
     
     
         
           
    VI    СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ  У ПРВОМ ПОЛУГОДИШТУ ШКОЛСКЕ 2015./16.
     
     
    Посећени семинари у току првог полугодишта су:
    -        У сарадњи са О.Ш. „Бора Лазић“ из Влашке, школа је организовала семинар: „МУЛТИ МЕДИЈАЛНИ САДРЖАЈИ У ФУНКЦИЈИ ОБРАЗОВАЊА“ (24 сати, присуствовало је 18 наставника);
    -       Такође у сарадњи са О.Ш. „Бора Лазић“ из Влашке, школа је организовала семинар: „ДИФЕРЕНЦИРАНА НАСТАВА“ (8 сати, присуствовало је 15 наставника).
    -       У сарадњи са О.Ш. „Бора Лазић“ из Влашке, школа је организовала и семинар: „ОЦЕНА, САМОПРОЦЕНА И ФОРМАТИВНО ОЦЕЊИВАЊЕ“ (8 сати, присуствовало је 14 наставника).
    -       Стручна трибина „Професионални развој запослених у образовању-30.10.2015.године.у Смедеревској Паланци(присуствовсло 5 учитеља);
    -       Зимски сусрети учитеља „Угледни час“- одржани 23.01.2016.год.у Смедеревској Паланци(присуствовало 5 учитеља и 1 наставник).
       
     
    VII ПРЕДУЗИМАЊЕ МЕРА РАДИ ИЗВРШАВАЊА НАЛОГА ПРОСВЕТНОГ ИНСПЕКТОРА И ПРОСВЕТНОГ САВЕТНИКА
     
      
                У току школске 2015/2016. године извршена су 2 редовна и 3 ванредна инспекцијска надзора над радом Основне школе ,,Биса Симић" Велика Крсна, и то:
     
    1.         Дана 12.08.2015. године, просветни инспектор Мирјана Нешић, је извршила ванредни инспекцијски надзор у О.Ш. ,,Биса Симић“ у Великој Крсни.
    Предмет надзора:
    1.         Поступање директора школе у вези са конкурсном процедуром за пријем у радни однос на одређено време наставнике за предмете: енглески језик, немаћки језик и физичко васпитање.
    Представку је поднео Милош Крстић, из Младеновца, који није учесник конкурса.
    На основу чињеничког стања, а у циљу примене закона, других прописа и општих аката налажу се следеће мере:
    1.         Да директор школе сагласно надлежности прописаном чланом 62. став 1. Закона о основама система образовања и васпитања („Службени гласник РС“, бр. 72/09, 52/11, 55/13 и 35/15, у даљем тексту Закон), стручно заступи наставу из предмета енглеског језика у складу са чланом 8. став 2. тачке 1) и 2) Закона о основама система образовања и васпитања („Службени гласник РС“, бр. 72/09, 52/11, 55/13 и 35/15) и Правилника о степену и врсти образовања наставника и стручних сарадника у основној школи („Службени гласник РС – Просветни гласник“, бр 11/12).
          Рок: 30 дана од пријема Записника.
     
    Обавезује се директор школе, да сходно одредбама члана 62. став 3. тачка 11) Закона о основама система образовања и васпитања, да са садржајем овог Записника у целини упозна Наставничко веће, Савет родитеља и орган управљања Школе.
     
     
    2.         Дана 05.10.2015. године извршен ванредни инспекцијски надзор над нашом школом.
    Предмет надзора:
    1.         Рад Школског одбора;
    2.         Начин позивања секретара школе – Милоша Крстића на седнице Школског одбора;
    3.         Радни однос наставника разредне наставе у продуженом боравку;
    4.         Вођење поступка против ученика М.К..
    Министарство просвете, науке и технолошког развоја Дописом број 614-02-379/2015-12 од 16.09.2015. године (дат инспекторима на рад 30.09.2015. године), наложило просветним инспекторима да организују поновни надзор над радом Школе, са наведеним тачкама надзора, као и да документацију прикупљену у надзору, заједно са Записником о инспекцијском надзору, доставе Министарству.
                На основу утврђеног чињеничног стања, а у циљу доследније примене закона и других прописа и аката који регулишу делатност образовања и васпитања налажу се школи следеће мере:
    1.         Да директор школе сагласно овлашћењима из члана62. Закона о основама система образовања и васпитања, обезбеди да се досијеа Светлане Живанчевић и Ане Димитријевић, употпуне доказима из члана 120. став 1. тачка3) Закона о основама система образовања и васпитања.
    Рок: 10 дана од пријема Записника.
                На основу члана 61. став 3. тачка7) Закона о основама система образовања и васпитања, директор школе дужан је да са Записником упозна Наставничко веће, савет родитеља и Школски одбор.
     
     
    3.         Дана 16.11.2015. године извршен редовни инспекцијски надзор над радом наше школе.
    Предмет надзора:
    1.         Подаци о установи;
    2.         Извештај о раду;
    3.         Органи установе;
    4.         Планирање рада установе;
    5.         Број и структура ученика и одељења/група/класа;
    6.         Радни односи;
    7.         Заштита становништва од изложености дуванском диму.
                Увидом на лицу места, прегледом одговарајуће документације и евиденције и на основу припремљене табеле, дел. број 192 од 04.11.2015. године, у поступку инспекцијског надзора утврђено је да школа испуњава услове у погледу припремљености за рад у школској 2015/2016.години.
                На основу члана 62. став 3. Тачка11) Закона о основама система образовања и васпитања, директор школе дужан је да са Записником упозна Наставничко веће и Школски одбор.
     
     
    4.         Дана 26.01.2016. године, просветни инспектор, Саша Димитријевић,  Секретаријата за образовање и дечију заштиту Градске управе града Београда извршио су ванредни инспекцијски надзор над радом Ш.Ш.,,Биса Симић“ Велика Крсна.
     
    Предмет надзора: Повратак на рад Милоша Крстића, секретара школе.
     
    Сектору за инспекцијски надзор, Секретаријата за образовање и дечију заштиту, прослеђен је на надлежност Захтев Заштитника грађана Републике Србије 5-18-1538/15, дел. бр. 172 од 15.01.2016.
    Министарство просвете, науке и технолошког развоја, Дописом број 614-02-00121/2015-12 од 13.01.2016. године, проследио је на надлежност овом Сектору идентичан захтев Заштитника права грађана.
    На основу члана 62. став 3. тачка 11) Закона о основама образовања и васпитања. Директор школе је дужан да са Записником у целости упозна Наставничко веће и Школски одбор.
     
    5.         Дана, 18.04.2016. године, просветни инспектор Секретаријата за образовање и дечију заштиту Градске управе Града Београда, Сузана Дедовић, је извршила редовни инспекцијски надзор над радом О.Ш.,,Биса Симић“ Велика Крсна.
    Предмет надзора:
    1.         Утврђивање чињеничког стања по Представци VII-06 број: 614-270/2016 од 25.02.2016. године.
    Увидом на лицу места, прегледом одговарајуће документације и евиденције и на основу писане Изјаве директора школе, дел. број 446/1 од 18.04.2016. године, у поступку инспекцијског надзора није имало наложених мера и директор је дужан да са Записником упозна Наставничко веће, Школски одбор и Савет родитеља.
     
     
     
     
     
    VIII  ОБАВЕШТАВАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ, СТРУЧНИХ ОРГАНА И ОРГАНА УПРАВЉАЊА О ПИТАЊИМА ОД ИНТЕРЕСА ЗА РАД УСТАНОВЕ
     
    Запослени, стручни органи и орган управљања редовно су на Седницама обавештавани о свим питањима која су од интереса за рад установе. Актуелна питања разматрана су на Седницама Школског одбора, Наставничког већа, Стручних већа, Савета родитеља, Педагошког колегијума, као и на састанцима синдиката и на састацима свих запослених у колективу.
    Пред запослене, стручне органе школе и орган управљања нису изношена готова решења и предлози, већ су сви актери били у прилици да разматрају сва питања битна за функционисање установе, да о њима дају свој суд и мишљење, а у складу са ингеренцијама да донесу и одлуке у складу са законом.
     
     
    IX РУКОВОЂЕЊЕ СЕДНИЦАМА НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА
     
       1.ИЗВЕШТАЈ О РАДУ НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА
    У току школске 2015./2016.године Наставничко веће је имало 9 редовних седница ( 20.08.2015., 28.08.2015., 11.09.2015., 06.11.2015., 28.01.2016., 01.02.2016., 25.02.2016., 13.04.2016., 01.06.2016., и 22.06.2016. године), и 6 ванредних седница (07.09.2015., 19.10.2015., 04.12.2015., 30.03.2016. и 17.05.2016. године).
    На редовним седницама Наставничког већа разматрана су питања која су предвиђена Годишњим планом рада и иста су реализована у потпуности. Изабране су комисије, тимови и руководиоци Стручних и Одељењских већа, који редовно подносе извештаје Наставничком већу. Одабране су дестинаије ѕа екскурзије, излете и наставу у природу, а такође након реализације подношени су извештаји о истом.
    Усвојени су уџбеници за наредне три школске године и  вршене су анализе успеха и владања ученика на крају класификационих периода.
    На ванредним седницама  Наставничког већа усвајани су нови  распореди часова и чланови већа су упознати са Записницима о извршеним редовним и ванредним испекцијским надзорима.
    На основу горе наведеног може се закључити да је Наставничко веће, у току школске 2015./2016. године реализовало предвиђени план и имало успешну сарадњу са осталим органима управљања школе.
     
    X  УСКЛАЂИВАЊЕ РАДА СТРУЧНИХ ОРГАНА УСТАНОВЕ
     
    У складу са Законом о основама система образовања и васпитања и Законом о основној школи, директор је координирао рад свих стручних органа школе  у сарадњи са руководиоцима стручних органа и стручних већа.
        Педагошки колегијум одржао је 9 састанака током школске 2015/2016. године. На својим седницама бавио се актуелним проблемима са којима се школа сусреће. Састанци су се одржавали након седница Наставничког већа и праћен је дневни ред и теме са седница.
                Педагошки колегијум, анализирао је успех и дисцилину ученика, на крају сваког класификационог периода и на крају школске године, и предлагао мере за побољшање успеха и дисциплине. Учествовао је у поступку предлагања изборних предмета, бирао програме за стручно усавршавање наставника и стручних сарадника, пратио рад свих стручних већа, пружао педагошко-инструктивну помоћ наставницима приправницима.
     Педагошки колегијум је тесно сарађивао са тимовима за школско развојно планирање и са тимом за вредновање исамовредновање рада школе.
     Посебан акценат Педагошки колегијум је ставио на примену Посебног протокола  заштити деце/ученика
      Између осталог вршио је анализу:
    1. Броја одржаних часова редовне наставе
    2. Броја одржаних часова допунске и додатне наставе
    3. Рада ваннаставних активности
    4. Постигнућа ученика
    5. Вођења педагошке документације (планови рада наставника,
    педагога, директора,дневника рада наставника, педагога)
    6.  Рада Стручних већа школе.
    7.  Квалитета реализације васпитно-образовних циљева и задатака уз помоћ анализа квалитета  постигнутих резултата рада које су вршили: директор,педагог,стручни органи школе и Школски одбор.
    8. Примену Посебног протокола о заштити деце/ученика од насиља
    9. Примену образовних стандарда
    10.Примену инклузивног образовања
     
     
    XI САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА И СА ДРУГИМ ОРГАНИЗАЦИЈАМА
     
    Сарадња са локалном средином (локалном самоуправом), родитељима ученика, друштвеним, спортским, културним, хуманитарним и другим организацијама и друштвима, била је на завидном нивоу.
    За успешну сарадњу са општинском организацијом Црвеног крста, добили смо златну плакету, јер су ученици наше школе били међу најбољим промотерима бројних акција које реализује та организација.
    Сарадња са родитељима остварена је кроз заједничке састанке, индивидуалне разговоре. Дани Отворених врата и присуство родитеља часовима је забележено у дневницима.                                                   
    Остварена је добра сарадња са директорима београдских основних и средњих школа, Градским секретаријатом за образовање, Школском управом Београда,  Министарством просвете, Градском општином Младеновац, као и са другим установа на нивоу Града Београда и Републике Србије.
    Настава у првом полугодишту школске 2015./2016.години у потпуности је реализована по Правилнику о наставном плану и програму за основну школу и по Годишњем програму рада школе који је донео Школски одбор.
    У целости је реализован планирани фонд часова реодевне наставе, допунске наставе додатног рада,слободних активности  и секција, дакле сви планирани наставни и ваннаставни садржаји и програмски задаци и остварени сви образовни и васпитни циљеви.
     
    Реализовани садржаји школских и ваншколских активности:
     
    Ø Обележена Дечја недеља;
    Ø Пријем ученика првог разреда у Дечји савез;
    Ø Спроведена акција Трка за срећније детињство;
    Ø Одржана приредба и продајна изложба радова ученика поводом прославе Нове године;
    Ø Одржана Академија посвеђена Светом Сави;
    Ø Учествовано у акцији упознавања значаја давалаштва крви
    Ø Реализоване су  области у оквиру Самовредновања школе:
    Ø Остварена је успешна сарадња са Домом здравља;
    Ø Организована акција добровољног давалаштва крви;
    Ø Извршен је избор најповољнијих понуда за реализовање планираних  екскурзија и наставе у природи;
    Ø Нови број часописа “Кршљанско звонце” урађен је за Дан школе – 18.05.2016.
    Ø Одржане су приредбе за Дан школе и Дан жена;
    Ø Организован је стручни излет у Планетаријум и Ботаничку башту;
    Ø Организовани су наградни излети, екскурзије и настава у природи;
    Ø Реализована је стручна посета из енглеског језика;
    Ø Одржани су јесењи и пролећни крос, као и многобројна спортска такмичења;
    Ø Реализована је сарадња између Ученичких парламената наше школе и школе из Ковачевца (2 журке, спортска такмичења, учествовање на приредби);
    Ø Организовано је међународно такмичење из енглеског језика.
                                                               
     
    XII  МАРКЕТИНГ ШКОЛЕ
     
    Схватајући колико је за развој школе значајно информисање уже и шире јавности о животу и раду школе, трудили смо се последњих година да јавности презентујемо најзначајније резултате које је колектив ученика и наставника постигао у наставним и ванаста-вним активностима.
    Тако смо 2001. године, на 150. рођендан наше школе, издали монографију школе под називом "Великокршљански источник учености" из пера бившег ученика и наставника ове школе Радмила Петровића, која је наишла на велики одјек у јавности.
                Приредили смо низ самосталних и колективних изложби уметничких радова ученика наше школе у Дечјем културном центру у Београду, Галерији културног центра "Шумице",у музеју Младеновца, Центру за културу Младеновца, у просторијама школе...
                Наше прегалаштво није остало без одјека, па смо 2002. године на Светосавској академији, од Министарства просвете Републике Србије добили награду и "Признање за развој просвете и спорта" и сврстани смо међу четири најуспешније школе у Србији, чиме је шира јавност , кроз писане и електронске медије била упозната са радом наше школе.
                Школске 2008/09.године начинили смо два значајна корака у маркетиншком представљању школе.  Најпре смо урадили веб сајт школе који се континуирано ажурира и на којем сви заинтересовани могу пратити, у слици и речи, све  активности које се одвијају у нашој школи из свих области образовно-васпитног рада, као и резултате спортских и културних такмичења на којима наши ученици узимају учешће.
                У јуну 2008.године је изашао први број часописа “Кршљанско звонце”, лист ученика наше школе, док смо у првом полугодишту школске 2014/2015.године припремили 13. број овог часописа, где су ученици у најбољем светлу репрезентовали стваралаштво и рад у нашој школи.
    Нови број часописа «Кршљанско звонце» издат је за Дан школе, а средства за његово штампање обезбедила је ГО Младеновац.
     
    XIII    ИЗВЕШТАВАЊЕ ОРГАНА УПРАВЉАЊА О РАДУ ДИРЕКТОРА
     
                 На редовним и ванредним  седницама Школског одбора, директор је редовно информисао чланове о свом раду и раду школе.
    На крају класификационих периода, директор је подносио извештаје о успеху и владању ученика и мере за побољшање успеха и дисциплине.
    Директор је упознао Школски одбор са свим актуелним збивањима у школи.
    У току августа месеца 2014. године, одрађени су радови на улазу у школу и школском дворишту, и то:
    • Земљани радови и уклањање бетонских плоча;
    • Вађење камена из темеља старе школе;
    • Бетонирани су делови школског игралишта;
    • Постављене су нове кошаркашке табле;
    • Извршена је припрема за осветљење игралишта;
    • Урађене су бехатон плоче на улазу школе;
    • Извршено је кречење дела школе и свлачионице;
    • Купљена су 3 нова рачунара Пентијум 4 и
    • Купљена су 3 нова монитора 18,5 инча.
     
    Током 2015/2016 школске године изведени су радови на школи и у школском дворишту, и то:
    • Уређење школског дворишта;
    • Постављање стазе од бехатон плоча;
    • Санација олука;
    • Санација крова на фискултурној сали;
    • Санација фасаде анекса;
    • Постављање видео надзора са 12 камера;
    • Постављање паничне расвете;
    • Санација тоалета;
    • Реконструкција система за грејање и алуминијумске столарије;
    • Осликавање мурала на фасади школе и у школском дворишту;
    • Постављање хоризонталне и вертикалне сигнализације;
    • Купљена су 2 нова штампача марке HP ознаке P1102 LaserJet.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
                                                               
     

     
     
     
     
     

    Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
    Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај